Onsdagsmorgon

Jag är inte längre sur, trots att jag gick upp till ljudet av sopbilen. Jag är däremot trött OCH hungrig trots att jag faktiskt precis sovit en hel natt (7 timmar) och alldeles nyss ätit frukost. Råkade nog tänja ut magsäcken lite igår när jag frossade syltkakor, resten av whiskyosten och chokladpraliner (var tvungen att äta upp det innan jag åker, annars finns ju risk att de blir gamla).


Nåväl, jag kom i alla fall på varför jag varit sur i dagarna två. Jag blev nämligen igår färdig med en projektbeskrivning som legat som en mörk skugga över mig, plus lite andra grejer som var tvungna att bli färdiga innan jag drar på torsdag. Nu kan jag börja fokusera på packning, städning och hur jag tar mig till Gbg torsdag kväll (alltså jag flyger från Landvetter). Det råkar inte vara någon av er som ha vägarna förbi Göteborg via Norrköping på torsdag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0