Saras måndag

Ok, en extremt produktiv dag. Jag har gjort hur mycket som helst på jobbet och nästan gått genom alla mail efter min julledighet, plus haft möte med "vår" reklambyrå. Så snart är den färdig.. damdamdadamm.. Årets Östgötabroschyr (lovar att skicka er vars ett ex) den blir skit bra och mycket, mycket fräsigare än förra årets broschyr (kan vi ju tacka mig för)som inte alls var speciellt upphetsande.  


Lunchade med Malin och gick sedan en runda på stan tillsammans. Det var trevligt och alldeles, alldeles för länge sedan vi träffades, måste bli bättring!! Efter jobbet bjöd jag hem lilla stackars Emelie på middag, som nyligen blivit dumpad av sin Angel. Inte lätt de här med kärlek och känslor, dumAngel. Sedan gick vi och tränade BOX tillsammans så att Emelie fick lite terapi och kunde utagera lite av sina känslor, ...på mig. Vi måste blivit starka som fan, för båda tyckte passet var lite väl lätt. Men kom på att det måste bero på alla nya "nyårslöftesmänniskor" som börjat träna och därför har ledarna sänkt nivån något, kan det vara så?


Nu har jag duschat och är allmänt nöjd, det är Guldbagge galan och jag ska snart krypa ner under mina splitter nya skitsköna duntäcke med mina splitter nya påslakan på.. Oohhlalala =) Det var invigning av dem i helgen så nu är det om något ännu svårare att ta sig upp ur sängen om mornarna.       


Det var min dag det..snart är det helg igen! Fy fan vad positiv jag är ...nästan äckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0