Sista inlägget

Okej, sista inlägget på antagligen en vecka (hur ska ni klara er?) Jag ska tänka på er när jag ligger med en arab.. nä, skojade bara.. när jag ligger med en drink i handen och solar, ska det förstås vara. DÅ ska jag tänka på er. :) Igår var jag hemma hos Emelie och åt avskedsmiddag bestående av mycket god risotto som Emelie slitigt hårt för medans jag lekte med min nya fina kamera. Snart är jag proffsfotograf. Sedan gick jag hem i vinterkylan med Emelies stora, stora resväska, tre klänningar, en bok OCH Emelies Id-kort! (jag berättar varför när jag kommer hem)   


Idag möte hela dagen på Söderköpings Brunn med alla turistchefer i länet. NU, tåget till Gbg för att kunna flyga iväg klockan 07.00 imorgon.


Jag kommer att sakna er! See Yaaa don't want to be yaaa...


Kommentarer
Postat av: emelie

vi kommer sakna dig med =)

fast jag får äventyr så det räcker utan dig i närheten också, herregaaaaud!



PUSS.

2009-01-23 @ 10:51:55
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! min receptionistvän berättade, aningen chokerat, att ni hade haft frågesport med tema sex på julfesten! sicken festfixare du är sara! ;)

2009-01-23 @ 16:11:07
Postat av: anna

och - hoppas såklart du har en fantastisk semester och att du får ligga med måååånga fina araber! :)

2009-01-23 @ 16:11:54
Postat av: TP

Araber är ju förvisso fina hästar, men själv är jag emot tidelag.

2009-01-24 @ 16:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0