Skidhelg - Easier said than done

Denna helg var vigd åt skidåkning, jag och Sophia hade planera att eventuellt åka till Sandviken för en träningshelg på skidor (måste ju iaf åka skidor EN gång innan det är dags). Men nu har JAG typ sabbat träningsresan ...ja, jag lägger all skuld på mig, för jag har nämligen spenderat alla mina pengar för denna månaden på annat (typ ett helt skidkitt, nyårsresa till Gbg, dyra julklappar och en resa till Egypten) och kan därför inte åka så långt. Sorry Fia :( Men vi ska ta det en annan helg istället, får åka skidor det MÅSTE vi göra innan loppet. Hittade faktiskt en konstsnöbana här i Östergötland som jag kanske ska prova, måste bara fixa bil. Fan denhär vasaångesten lägger sig aldrig...   
  

Det enda positiva med detta är att jag nu kan gå på en födelsedagsfest på lördag som jag blivit bjuden till. Jag känner typ ingen annan än värdinnan så det kan antingen bli jävligt kul eller skittråkigt. Sedan så ska jag och Emelie förverkliga en plan vi har "tre dejter på en helg planen". Jag har redan två färdiga och kan nog lätt fixa en till.. Det betyder att jag kommer vinna (trots att det inte ens är en tävling).. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0