Jag och Gunde

Jag och Emelie ska försöka göra en vit helg. Det hade varit helt fantastiskt bra för mig och min kropp. Då hade jag kanske blivit av med min Amy Winhouse hy och kanske bättrat på konditionen något istället för att sänka den ännu mer. Jag har nämligen idag köpt SKIDOR så nu är det verkligen NO RETURN inför tjejvasan. Fy fan.. kostade gjorde det också. Men nu är jag iaf en lycklig ägare av två styck långfärdsskidor, pjäxor, stavar OCH valla. (Tydligen bästa sorten) ..tydligen den som Gunde Svan använde (iaf enligt Emelie, så vet inte om det stämmer). Det skulle i så fall betyda att jag knappt kommer att behöva använda stavarna utan bara glida fram. Detta betyder i sin tur att min Vasaångest har dämpats något. Här finns dessutom lite snö så det är bara att dra ut. Problemet är väl bara att jag inte äger någon bil, vilket innebär att jag antingen måste cykla med skidorna på pakethållaren, skida till spåret I STAN, lifta med skidorna eller tvinga en kompis köra mig. Allt känns lika svårt, nästan lika svårt som att faktiskt ta sig fram på spåret. Inte har jag någon coach heller. Har försökt med Joel, men han ger bara spydiga kommentarer och tycker jag är knäpp (tror egentligen han är avundsjuk och inte förstår sitt eget bästa, han har ju trots allt bara 100 i IQ). ;)


Tänk om jag skulle blir nästa Gunde.. coolt det hade varit, då ska ni alla få varsin autograf... haha
 


Snygga är de också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0