Smeknamn - öknamn - binamn

Jag har precis kollat när Sverige spelade handbollsmatch på TV och nästan ätit upp en hel whiskeyost (jag som inte ens gillar whiskey). Jag är nu alltså väldigt mätt och belåten. Eller förresten, inte så belåten. Det har varit en sugdag. Har varit trött och hängig hela dagen och inte kunnat jobba alls. Vaknade av en jävla sopbil, tränat Pilates som inte gav ett skit, (ville bara ligga ner hela tiden för att jag var så trött och musiken så sövande). Nu håller jag på att tvätta typ alla lakan och påslakan jag äger, visste inte att jag hade så många eller att det var så länge sedan jag tvättade eller att jag ens hade en så stor tvättkorg. JOBBIGT. Sedan har jag fått massa kärleksförklaringar från dejt nr1, det borde ju vara trevligt, men fan inte ens det har fått upp mitt humör. Emelie skickade precis en länk om måndagen den 19 depression, läs den. Fan SJUKT så bra det stämmer, jag brukar sällan vara såhär deppig, det händer nästintill aldrig.  


Emelie fick mig iaf på lite bättre humör när vi gick igenom alla killar vi träffat på sistone och deras helt fantastiska smeknamn. Vi har kommit överens om att när man börjar kalla killen vid sitt riktiga namn, DÅ är det kört, för då är man intresserad på riktigt och typ kär.
 

Brunkrämskillen (nästan det bästa namnet), Ufot (med uppblåsbar soffa med leopardfilt och besatt av ufon), Ufots kompis (som har ett "hästenssovrum" med högtalare som är klädda med hästenstyg.. haha), Forskaren, Eon, Kocken, Kaviar (lätt den snyggaste), 87-an (inte den yngsta), Sarong (visade sig ha flickvän), Burnman (Brandmannen som nog tror han är guds gåva till kvinnorna), Angel (nästan kändis vid det här laget), Videoreportern (som flyttade till Malmö), Dagisfröken, Katrineholm ...and so on. Är vi sviniga eller?


Kommentarer
Postat av: Emelie

2009-01-20 @ 07:49:56
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej blev tomt :)

Hahahaha. Vi är grymma! Observera att denna härliga skara är endast sedan typ september, vår smeknamnslista lär ju utökas något. Kanske skulle skaffa en bok och skriva upp allt i...

2009-01-20 @ 07:51:12
URL: http://mlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0