Svenska folket ON REHAB

Visste ni att systembolaget säljer 30 % mindre under januari månad, det är faktiskt rätt så mycket och beror dels på att folk inte har några pengar kvar efter alla dyra julklappsinköp och även den höga konsumtionen av öl, vin och sprit som gjorts under december. För många är januari en både ekonomisk och fysisk baksmälla efter julens alla fröjder. Inte minst för mig, jag är fortfarande sååå osugen på att ta mig ett järn eller två. Jag känner verkligen för en vit månad, eller iaf en vit period (det är lite mer diffust)...kanske två veckor? Ska ju trots allt snart till Egypten och där blir det nog inte så vitt är jag rädd för, dags att börja räkna ner nu, bara TIO dagar kvar  =)

  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vit helg nu också? Bra idé tror jag.. kanske ska satsa på bastu och is-bad då :)



Förresten lade Ufots kompis till mig på msn och han är med i massa World of Warcraft-grupper, herregud! Vi kanske kan kalla honom Ufo nr 2....

2009-01-13 @ 12:47:18
URL: http://mlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0