Twilight

Idag har varit en bra dag! Den började iof inte så bra med tanke på att jag vaknade klockan 7.30 av att sopbilen kom och hämtade ALLA nyårsbuteljer som slängts i hela kvarteret tror jag. Herregud.. det tog en evighet för dem att bli klara, också stod sopbilen PRECIS under mitt fönster. Men sedan blev det bättre för jag och Emelie gick till badhuset för att simma, basta och bada bubbelpool. Vi började med att simma men hann bara 500 meter innan Emelie började klaga på smärtor i svanken och vi var tvungna att gå till äventyrsbadet istället...hehe

Vi åkte vattenrutschbana åkte med (mkt starka) strömmar, satt i bubbelpoolen med en äldre utländsk man och klättrad nästan på den mycket utmanande klätterväggen. På det hela mycket trevligare än att tråksimma i den stora basängen där vattnet dessutom var askallt.
 

Sedan gick vi hem till mig och gjorde en exceptionellt god sallad och tittade på Twilight. Som överraskande nog inte alls var läskig utan istället typ erotisk/romantisk. En romantisk vampyrfilm kan man säga.  Jag och Emelie satt hela tiden och väntade på att de skulle ligga med varandra eller åtminstone hångla. Men det var klent med den varan och vi var efter filmens slut mycket besvikna. En förutom det, bra film! 



Varför ska alltid alla vampyrer vara så jäkla heta. Robert Pattison kan vara en av de snyggaste vampyrerna någonsin... Jag dör. Det är nästan så att jag blev sugen på att skaffa mig en vampyr. Men sedan kom jag på att jag ska leva i celibat den här månaden. (inte för att jag legat runt under jul eller överhuvudtaget, utan mest för att jag ska få bukt med mig och min kropp, såhär efter JULEN.


Imorgon blir det spinning, en månad går fort.


Kommentarer
Postat av: emi

varför ligger jag risigt till?

hahahhaa - klättrade nästan på klätterväggen! jag antar att vi idag NÄSTAN var i australien, gick på dubbeldate och vandrade pilgrimsfärden, eftersom vi pratade om det? :P

2009-01-05 @ 19:51:59
URL: http://mlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0