I´M IN SKÅNE DOING WILD STUFF

Hej, nu är jag i Skåne igen! Vaknade i morse av att mamma och pappa hade vilda diskussioner om vilken spegel de skulle köpa till hallen från IKEA. Jag insåg (eller det har jag väl egentligen alltid vetat) att de båda har vääääldigt olika smak (därav möbleringen i familjen J:s hus) men jag trodde ändå att mammas smak var helt ok. Men så fel jag hade.

Mammas förslag på speglar från IKEA: 



Ibland undrar jag hur jag kunnat utveckla min fantastiska inredningsstil, som är allt annat än ovan. Inte har jag fått den från mina föräldrar iaf. Självklart la jag mig i diskussionen och det beslutades att åka till IKEA men först ett stopp på loppisen där pappa jobbar ideellt. Jag hittade en köksklocka, en galge, fyra grymma CD-skivor och två böcker varav en faktiskt var min men som mamma varit "trött på att se" och lämnat till loppisen. PÅ loppisen hittade vi även en spegel som var mycket, mycket bättre än speglarna ovan och vi slapp därmed att åka till IKEA, även om det hade varit väldigt roligt att gå där med mamma och pappa. Nu ska jag snart packa en väska och bege mig till Skånes baksida för en tvådagars campingsemester med fem förtjusande skånetöser, plus två kids! JAAAAAA... Jag har SEMESTER!!!  

Det går rykte om att det är Kiviksmarknad.. Oohhh .. Då ska jag köpa blommiga foppatofflor, en Gussi-väska och en mini-T-shirt med texten "This bitch bites" (den kan jag ha på mig när jag träffar min nya kille sen - tror han skulle gilla den). Nog inga problem att hitta det där! Hade varit gött att åka lite karusell också och dricka alldeles för mycket folköl ikväll =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0