Latest news from my hectic life

Yo (coolt)


Min blogg suger lite just nu, I know. Men som vanligt är det inte mitt fel. Det händer ju så mycket och jag har inte direkt ngt sug efter att sitta vid datorn. Jag kan inte ens träna längre. När det är fint väder så går det bara inte att gå INNOMHUS för att träna. Icke. Man skulle ju iof kunna jogga eller cykla.. Eeeh, ja.     


Dubbelbokade gårdagens lunch och missade tripp till Söderköping och Sveriges kanske godaste crepes på bondens creperi och lanthandel. Men lunchen med Soffan var inte illa pinkad den heller. Sweet Soff. Blev därefter utelåst från jobbet (jag glömde nycklarna på kontoret) = lååång lunch och jag fick slå ihjäl lite dötid på Myrorna istället =)

Fick punktering på cykeln igen - tredje gången på tre månader, dock inte samma cykel. Minikonsert på knäppingsborg med kaffe och glass och trevligt sällskap. Lirade sedan basket med Em och 2/3 av Kanonerz. Vilken tur att Em fick vinna eftersom hon trots allt spelat basket X år mer än oss rookies. Såg Plötsligt i Vinslöv och insåg att jag faktiskt inte sett den tidigare (jag undrar verkligen hur jag lyckats). Länge sedan jag skrattade så hjärtligt åt ngt på TV. Skrattar fortfarande! Idag träningssim i sjö, i REGN och blåst. Jag tackar Oskar för detta fantastiskt roliga event som ska genomföras idag efter jobbet. Bhuu


Kommentarer
Postat av: Oskar

Heja Polen!

2009-07-09 @ 12:54:05
URL: http://kanonerz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0