Not-So Sweet Dreams

Sista veckan på jubb, innan semester - massor att göra. Massor som ska avslutas, genomföras och rensas (lika bra att blogga istället). Helst av allt vill jag ligga på en filt, lyssna på sommar i P1, äta jordgubbar och dagdrömma, snart, snart, snart.. 


Apropå drömmar så vaknade jag idag, skit sur på Emelie - jag var verkligen irriterad på henne. Försökte efter ett tag sansa mina tankar och förstå varför, vi hade ju bara sovit. Kom på att känslan kom från drömmen jag hade och just det - det var ju bara en dröm. Hon hade inte under natten skitat ner och gjort klösmärken på mina tapeter, gjort revor i mina nytvättade lakan och kladdat mensblod på dem.


Annars så tror jag att ordet ägglossning kan vara det äckligaste ordet som finns. Jätte jobbigt då att det är ett ord som används rysligt mycket av fröken Gustavsson (detta ingick tyvärr inte i min dröm).

Nu jobb


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mens är ett äckligare ord än ägglossning.

2009-07-06 @ 13:54:19
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

två bubblare: 1. slidsekret, 2. snigla (mest för innebörden)

2009-07-07 @ 11:16:02
Postat av: Camilla

ovan skrivet av mig, så klart ;)

2009-07-07 @ 11:17:08
URL: http://oskrivnablad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0