"Dom kallar oss trailer trash"

Efter ett par dagar on the road med Foxen, även kallad "mammas bil", är jag något matt. Svennecamping i VILLAVAGN, mkt köffe och gott snack. Vi blev t.o.m tillsagda av camping nazi för att klockan 23.30 (ca) skratta för högt. Värt att nämna var att vi inte ens hade ngn musik igång. Bad i iskallt hav, sightseeing i  Krischánsta (Kristianstad), besök på Sveriges lägsta punkt (- 2,41 meter under havsytan). Tyvärr hade jag glömt kameran så ni får vara utan fotobevis MEN min gode gud vilket ställe! Tur jag träffat Hanky som kan ta mig (turistprofil/proffs) till så turistiskt fantastiska besöksmål. Ridning på islandshästar i fantstisk bokskog, it was magiskt. Bad på ribban och häng i storstad.

Idag råkade jag visst sova till 11.30 och har sedan dess dött ett par gånger. Jag har planer på att tvätta men vet inte om jag har ork. Ikväll ska vi slå på stora trumman och imorgon beger jag mig tillbaka till Ö-land för en tvådagars paddlingstur i den fantastiska östgötaskärgården. Ja, mer än så orkar jag inte skriva just nu.



Vackert



Fika på typiskt Österlenhak







"Dom kallar oss trailer trash"



"Dom kallar oss trailer trash"



"Dom kallar oss trailer trash"




Han kan hänga knäveck också =)

Kommentarer
Postat av: emelie

Hanky kanske är den snyggaste cirkusartisten jag sett.

2009-07-18 @ 21:06:11
URL: http://mlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0