Vandring på norska it is!

Okej, inte lika depp längre (ibland går det snabbt). Kära Sophia - min bästa sportkompis, ringde med goda nyheter! Vi har länge planerat in en vandringstur vid Kebnekaise som skulle äga rum nu i sommar. Vi har även snackat om Besseggen och Galdhøpiggen (Norges högsta berg). NU har vi ÄNTLIGEN bestämt oss. Det blir vandring på norska, vecka 31. En av Norges populäraste vandringsleder runt, upp och vid Besseggen. Hur fint som helst, jag är glad igen och mkt nöjd med vårt beslut. Dessutom blir det billigare eftersom vi kör dit istället för att flyga till Kiruna, vilket annars hade varit alternativet vid vandring i Sverige!


Tänk så emo jag hade varit om jag inte fått planera in resor och resa lite då och då, åhh herregud.. inte kul :)     



Nästan som NZ (mitt favorit land) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0