Tillfälligt besatt av lägenheter

My god, jag var på lägenhetsvisning igår. SUPERFIN lägenhet - jag blev alldeles kär! Följde budgivningen men drog mig ur när den kom upp en bit över 1,3 miljoner, känns lite mkt för en lya här i Norrköping, trots att den var to die for - på alla sätt och med extremt låg månadskostnad. Nu har jag blivit helt besatt av att leta lägenheter, inte för att jag på ngt sätt är missnöjd i min nuvarande (tvärtom). Hoppas min sinnesförvirring lägger sig snart, lite jobbigt faktiskt - jobbigt att vara besatt av ngt.    


Annars då? Det regnar, promenad efter jobbet med Hanna, sedan spinning, bastu och middag hemma hos Emelie tillsammans med GREYS! Suuuuper Niiice =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0