Dagen tips: Sommar i P1

Sitter just nu och lyssnar på gamla sommarpratare i P1, det får mig att bli lite lyrisk och så där löjligt sommarglad (trots att det regnar ute). Ett schema på alla sommarpratare har skrivits ut och sitter nu uppsatt på min anslagstavla, så att jag inte ska missa någon. Ingvar Kamprad har fått äran att inleda den 20 juni och Jan Guillou avslutar den 15 augusti. Däremellan en mängd både kända och mindre kända personer. Jag myser och längtar. Brukar du inte lyssna på sommarpratarna DO IT!
Sommar i P1


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var Gudrun till belåtenhet i helgn?

2009-06-08 @ 20:27:29
Postat av: Henrik

Bra tips!



Kommer jag knappast att missa:

Ingvar Kamprad

Hans Alfredsson

Laleh Pourkarim

Bodil Malmsten

Håkan Nilsson



Kommer jag trooooligtvis att missa:

Kjell Lönnå

Petra Mede

Laila Bagge



Ps. Ändtarmsbesvär är vanligt hos gravida kvinnor. Men var lugn, hjälp finns att få.

2009-06-09 @ 15:45:09
URL: http://kanonerz.blogspot.com
Postat av: Anonym

Määh.. ändtarmsbesvär fyyy dig

2009-06-09 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0