DRAMATIK PÅ JOBBET

MYY God, nu har jag precis missat värsta dramatiken här på kontoret. Tyvärr var jag inte på plats eftersom jag idag hade med mig en filt till jobbet och hade utomhuslunch i parken - i solen (jag brände mig nästan). När jag kom tillbaka fick jag höra:

"SARA du har precis missat VÄRSA GREJEN!!!"  - X antal, tydligen skit snygga brandmän hade varit här på uttryckning eftersom någon smart råkat sätta på en kokplatta i köket, där en vattenkokare stått och det börjat brinna i vattenkokaren. Brandlarmet hade gått, dramatik uppstått och allt hade varit över på ca 45 minuter. Typiskt att man jämt ska missa allt ball.    


Något annat bra som hänt idag är att jag hittat en cykel på annons (min jätte fina DAMcykel, köpt ny för ett år sedan, blev stulen för ca en månad sedan). Jag gråter fortfarande ibland om nätterna. Jag kolla på den idag och eventuellt köpa den för 300:- (färdigprutad). Ägaren till cykel är av utländsk härkomst och jag har JÄTTE svårt att förstå vad han säger och han mig - antagligen pga. min vackra skånska. Jätte komiskt samtal. Jag skulle spelat in det!     


För övrigt så har jag inte den perfekta frisyren idag. Kör lite "utomhusfår look-alik stilen". Men det gör inte så mycket för idag ska jag bara hjälpa Emelie att flytta och imorgon ska jag klippa mig och kommer då bli en toppenpingla igen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0