Många fantastiska människor blir det!

Nu när det inte är strålande solsken längre får man leva på och minnas dagarna då det var! Som i söndags då vi hängde vid Lilla Älgsjön, badade (FYRA gånger) och solade hela dagen - det var fantastiskt!


Detta trots en rätt så seriös bakfylla från lördagens inflyttningsfest i det rosa huset hos Jenny och Luc. En mycket trevlig tillställning med många trevliga människor! Jag och Emelie tog hem priset i kortast och mest urringade klänningarna, surprise, utan varken leggings eller strumpbyxor under! Barbent premiären är alltid lite jobbig, inte bara för att man har väldigt vita ben men också för att det alltid känns som att man är naken under kjolen. Rädslan för att den ska blåsa upp eller att man ska tas för en kvinna med 30 års kris och går i kort kjol för att se yngre ut är också den rätt så jobbig. Men det var helt ok, Jag och Emelie var nog ändå yngst på festen och Emelies kjolar är dessutom alltid snäppet kortare än mina, så jag är safe =)


På Bomulls Fabriken lekte jag psykolog åt Joel, minns inte riktigt varför längre. Övertalade honom även att ta med mig ut på landet - för att träffa hans MAMMA! Som jag tror är en fantastisk människa (precis som Joel - big time fjäsk, I know). Tydligen är detta mitt senaste uttryck. "han/hon är en fantrastisk människa". Har uppenbarligen träffat många sådana på sistone =)


Här, bilder från Lilla Älgsjön, nästan som Lomma beach!







Alla har vi henne som förebild. Den lille havfrue!



Oskar spänner musklerna för tjejerna



Therese som glamour model



jag inte lika mkt glamour model



Husmor skötte sig


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde blogga om lördagen också, har ju iallafall en cool bild :D hehhe.

2009-06-02 @ 10:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0