GRATTIS TILL EXAMEN

"Sjung om studentens lyckliga dag

 Låtom oss fröjdas i ungdomens vår!


Än klappar hjärtan med friska slag,
och den ljusnande framtid är vår..."


(vet att man sjunger den på studenten. Men vad sjunger man egentligen på examen då?, Lambo?)

Igår tog fyra söta damer examen! Utbildningen jag påbörjade men hoppade av eftersom jag insåg att det kanske inte riktigt var vad jag ville syssla med i framtiden, (för den sakens skull inte en dålig utbildning - Anna har ju redan fått jobb!) Det var examensfika i kollektivet, champagne dracks, tårta åts och tal hölls. Mycket trevligt! Därefter gick jag hem och åt stuvade makaroner och korv, det var också trevligt! =) eller kanske inte så trevligt, men gott!


HURRA, HURRA, HURRAAAAAAA! (observera - endast TREfaldigt SKÅNSKT leve - No Kung in sikte)



Anna, Tessan och Emelie (Camilla var tyvärr sjuk) 


Lite senare
Jag åt nog lite för mycket tårta (tur att alla gäster hade gått hem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0