Idag har blivit nu

Idag har jag varit på bra humör hela dagen, kryss i taket eller kors i röven som man säger på danska enligt Lina. Har de senaste dagarna haft lite käss humör, egentligen helt utan anledning.

Idag
hittade jag en filmjölk i mitt kylskåp (egentligen borde jag väl inte berätta detta) med bäst föredatum 17 maj!!! Alltså seriöst - vad sysslar jag med, FØr helvede!? Hur oansvarig är jag egentligen? Eller så är det bara så att jag inte varit så sugen på fil på sistone, ..ja så måste det såklart vara.


Idag
gick jag och Emelie till Plantagen (rätt så lång promenad) vi hade dock inte ork att gå hem igen så vi snyltade skjuts med Emelies syster som varit på ICA Maxi och druckit Coca Cola (?) och köpt en ny dator. På Plantagen gick vi mest runt som två lösdrivare eller låg på planteringsjord i väntan på att någon personal skulle komma förbi så att vi kunde fråga om de hade citronplantor. Det tog ett tag och såklart var citronträden slut, till Emelies stora förtvivlan. Men sedan hittade vi jordgubbsplantor som vi pallade jordgubbar från och Emelie försökte köpa kryddor men Men fick nog beslutsångest. Vi konstaterade att det BARA fanns svennar på Plantagen, ett alltså, typiskt svenne place. Uhh..  


Nu
lyssnar jag på Tomas Ledin som sommarpratar på P1, jag är typ besatt av sommarpratarna. Egentligen vet jag inte varför för än så länge har ingen varit as-bra. Men det är mysigt att lyssna på, speciellt på kvällen när man är ensam och fixar med allehanda ting. Mkt Dæjligt! (my god jag gillar danska) Tv:n är på, det är visst fotboll men jag bryr mig föga, vet i ärlighetens namn inte ens vem som spelar. Kanske lite illa.


Jag funderar på om jag skulle putsa mina fönsterrutor, men tror nog inte det   


Kommentarer
Postat av: Fred

Då såg du säkert herr Ledin på Allsången också och vet att han spelar i Lkpg 17 juli...??

2009-06-23 @ 23:06:15
Postat av: Sara

Alltså jag gillar inte Tomas Ledin

2009-06-23 @ 23:10:17
Postat av: myggan

Vi drack fanta

2009-06-25 @ 13:18:37
URL: http://bympan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0