118100 tror:

"att Sara xxx (efternamn) är en vardaglig men ändå speciell kvinna med huvudet på skaft. Hon tycker om att meta, men  aldrig utan mask för hon är en djurvän enda ut i fingerspetsarna".

Hm.. jag gillade ju att meta som barn, dock MED mask, trots att jag då och då använde mig av bröd som bete - som jag en gång faktiskt fick en gädda på! - det var minsann en lyckans dag. Att jag är en speciell kvinna med huvudet på skaft kan ju inte bli mer rätt, ..men vardaglig?? ..Kom igen, lite bättre koll trodde jag ändå att 118100 hade =)    


Kommentarer
Postat av: Camilla

"men aldrig utan mask för hon är en djurvän enda ut i fingerspetsarna" - jag förstår inte, är man djurvän om man metar med mask? för att det är så synd om fiskarna annars eller vadå? Hmn.. måste nog testa 118100 jag med.. haha!

2009-03-27 @ 18:36:45
URL: http://oskrivnablad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0