Dagens sjukdomsinformation

Ok, detta ska jag nog egentligen inte berätta MEN jag måste för det är så jävla äckligt. I natt vaknade jag av att min säng OCH jag var så våt (av svett och inget annat) att jag inte kunde ligga kvar på den sidan, inte heller använda det täcket. Då var jag rätt så nöjd över att sova i en dubbelsäng med TVÅ täcken. Jag tror nog jag måste haft min topp och går nu mot ljusare tider, I guess - or I hope anyway.


De få tillfällen jag faktiskt varit vaken idag har jag tittat på Johan Glans - world tour of Skåne, se den om du inte redan gjort det - riktigt bra! Me like Mr Glans! Ätit en halv skål med fil. Sett ett halvt avsnitt av "Ett herrans liv". Funderat över om jag skulle orka tvätta, men kom fram till att jag inte skulle göra det. Ignorerat jobbtelefonen och har just nu liiite för många missade samtal.


Ja, det var nog allt, min säng har förövrigt inte torkat ännu - Urk, I ´m disgusting. Antar att jag precis brände alla chanser till manligt sällskap i den här sängen. Oops    


Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycks om väskan?

2009-03-17 @ 13:42:03
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0