Dåligt morgonhumör

Jag vaknade på dåligt humör i morse, det var varmt under täcket och jag drömde en konstig dröm om att jag missade ett flyg till Nya Zeeland, men som min chef egentligen skulle ta. (igår drömde jag att jag fick näsblod, vet ngn vad det betyder?) Min morgonpromenad var tvungen att kortas ner eftersom jag var sen upp från sängen. Det var halt så jag höll på att halka hela tiden och kunde inte gå lika fort som jag brukar. Nu har jag grus i skorna och målarfärg på fingrarna som inte går bort. Min "praktikant" är skit störig och ställer konstiga frågor som jag mest muttrar över och undviker att svara på. Hur ska denna dag sluta, tror lite kaffe hade varit på sin plats. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0