En fartfylld helg - just the way I like!

En mycket händelsefull helg har just passerat. Nu är det dock söndag, lite ångestsöndag dessutom. Det är inte ofta jag har ångestsöndagar, men idag har jag det av ngn outgrundlig anledning. Jag och Emelie strippade ju inte ens på festen i lördags. Haha.. Tydligen så hade vi lovat att göra det om vi bara fick höra "Lay all your love on me".
 

I fredags satt jag Emelie och Joel hemma hos mig och drack vin och käkade ost. Jag vet egentligen inte hur det gick till men jag lyckades såklart bli bli typ full, But Why?? Tvingade Joela att röka arabiska cigg med mig så att han fick västa nickokicken. heheh.. Jag och Emelie skapade sedan ett konto åt Joel på en dejtingsida.. hehe trots högljuda protester (men tror att han egentligen ville). Så, till alla tjejer - Skynda fynda!!! (ska nog lägga ut bild på Joel här sen..hehe )    

Lördagen började tidigt, klockan 07.00 råkade jag vakna och var ju tvungen att väcka min tillfälliga sambo (Emelie håller just nu på att flytta) som snusade så sött vid min sida. Men Emelie var inte så svårväckt, till skillnad från många andra, så redan en timme senare begav vi oss ut på en frisk morgonpromenad runt strömmen. Hon gnällde dock en hel del över att jag pratat i sömnen. Tydligen lika högljutt och på klingande skånska som vanligt. "Men fy faaan vad pinsamt!" följt av ett mycket högljutt skratt - fan vad tråkigt att man så sällan minns vad man drömmer om och tänkt vad konstigt det hade varit om jag nattetid börjat prata norrländska istället, coolt det hade varit. Oftast brukar jag bara svära i sömnen. Jag har tänkt en hel del på det - jag kanske har dolda aggressioner som jag inte får utlopp för under dagen så under natten kommer allt. Jag borde gå till en drömtydare el ngt.


Sedan bakade vi (jag) scones som avnjöts med färskpressad juice och kaffe. Därefter brände vi iväg till IKEA i Emelies mammas bil för att köpa inredningsgrejer till min walk in closet. Det blev även en rullgardin, så nu kanske man skulle kunna få lite privatliv också (mina grannar kan se rakt ner i min lägenhet - PÅ sängen). Det bästa med bilturen som tar ca 40 minuter, var att Emelie hade tagit med sina bärbara högtalar och sin Ipod eftersom bilstereon var kass.. haha, det blev en äkta roadtrip i strålande skolsken. Så roligt att vi började planera bilsemester till sommaren.


På kvällen var det kollektiv/födelsedagsfest Linköping - och jag hade grundat med en semla till middag, mkt moget Sara - skulle inte kunna tro att jag är 27 år. Tydligen var kollektivet "känt" för sin bål - fulvin blandat med läsk och karamellfärg - skulle tydligen vara 50 liter också - men det kan man ju inte tro på. Inte speciellt god var den heller och då är inte jag den som spottar i glaset. En kille kläckte den lite fräsiga kommentaren till både mig och Emelie (dock inte samtidigt) - "kan dina bröst sluta stirra på mig". Haha, tyvärr minns jag inte vad jag svarade. Samma kille hade dessutom frågat Emelie hur hennes bröstvårtor såg ut, varav oskyldiga Emelie hade förklarat hur de såg ut för honom. Han tyckte att det var ett bra svar för i vanliga fall brukar tjejerna bara fnysa åt honom - haha..men inte söta Em...


IMORGON SKA JAG TILL TANDLÄKAREN!!! Godnatt


Kommentarer
Postat av: tobbe

Haha.. Bålen var inte alls äcklig, fast den brukar vara godare. Kan definitivt tänka mig att emelie är väldigt oskyldig. :P

2009-03-02 @ 07:55:06
URL: http://tobias.funderar.se
Postat av: Sara

Karamellfärg är dessutom extremt ohälsosamt med massa färgämnen och konstiga tillsatser, nästan konstig jag inte blivit sjuk. Du har väl sett Emelies ”barnskor” (som hon glömde hos dig) har man sådan skor kan man inte vara ngt annat än oskyldig.. hehe.

2009-03-02 @ 16:09:52
Postat av: Joel

Ingen jäkla bild och nej jag ville inte ha en dejtingsida....... ;) Men ciggen var god!:/

2009-03-04 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0