I´M IN GOTHENBURG DOING WILD STUFF

(Jag hittade detta inlägget från i fredags som jag tydligem missat att publicera, gör det nu istället - trots rätt så meningslöst innehåll, håll tillgodo!)

Torsdagskvällen spenderades i Linköping med gratismat, gratisdricka och föreläsning om ditt personliga varumärke. Med undantag från föreläsningen som inte var speciellt nytänkande eller inspirerande tyvärr, så var det en lyckad och mycket trevlig tillställning som avslutades på Bishops Arms... Eeh typ =). En tipsrunda bestående av relativt svåra frågor gjordes och som vanligt var vi tvungna att även ha en interntävling mellan oss som satt vid bordet. Denna vanns såklart utav MIG. Trots nervärderande och kaxiga kommentarer SAMT bristande förtroende från diverse medtävlande. Hmm.. Priset bestod utan en vattenflaska, Yes!


Nu är jag i Göteborg och ska så vara hela helgen då det är Turistmässa i stan. Företaget jag arbetar för har monterplats så det blir att vara representativ och snygg hela helgen. Phust, hur ska detta gå!? Ikväll avviker jag dock från kollegernas sällskap för att träffa mina egna darlings. Det blir antagligen middag och en och annan öl, det ska bli mycket trevligt att träffa tjejerna igen!


Annars så kommer jag säkerligen spendera helgen (när jag inte jobbar på mässan) med att löga mig på mitt hotellrum, äta hotellfrukost och glassa runt på stan. Det ska bli niiiiice =)


Känn ingen sorg för mig vänner!


Kommentarer
Postat av: Fred

....och jag som var såååå nära att gå just till Bishops i torsdags!! Attans...

2009-03-23 @ 07:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0