I´M IN SKÅNE DOING WILD STUFF

Jag är i Skåne, det är skönt men har lyckats att bli sjuk helgen till ära! OCH inte blev det bättre av gårdagens ROCKFEST. Nu är jag hes som en kråka, bakis och inte allt för frechhh.. har iaf ingen feber längre, den försvann nog i samband med intagande av diverse alkoholhaltiga drycker. Måste varit Jack Danielsen som gjorde grejen. Whiskey ska ju vara bra för halsen.. Eehh


Nu ska jag in till staden Lund och hälsa på min kära väninna Lina, jag borde egentligen inte köra.. MEN. Det är ju inte fredagen den 13 längre.. Eehh (igen).


Fin fina bilder kommer såklart att läggas upp här senare.. nästan alla festens ca 100 deltagare hade lagt ner sin själ i att hitta så bra utstyrsel som möjligt. DE E NIIIICE..


Okej - bye bye        

  


Kommentarer
Postat av: anna

känner du ngn sådan: did=J3I3TF75RPV01FJY63Q" rel="nofollow">http://www.careerbuilder.se/SE/JobSeeker/Jobs/JobDetails.aspx?IPath=JRGCM&APath=2.21.0.0.0&jobdid=J3I3TF75RPV01FJY63Q hehe, lustig annons!

2009-03-16 @ 16:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0