Inför den kommande rockfesten!

Jag ska på rockfest på lördag och har so far inte hittat ngt att ha på mig, måste ju ha ngt fräckt, fränt och coolt...JA, ngt som matchar min personlighet helt enkelt =) Nä, men vafan det går ju inte att komma till en arrangerad rockfest lite halvt utklädd och lite snygg sådär. Ska det vara så ska det vara ordentligt! Jag var på myrorna idag (igen) för att se om det verkligen inte fanns ngt att ha på sig. Hittade detta, vilket inte alls är speciellt ball. Köpte kjolen iaf. Någon som har ngt coolt att komplettera med? komigen... jag är snart desperat.


Spana in asset =) Haha. NICE!!


Kommentarer
Postat av: Malle

Locking god you are going to be HETTTTTTTT!!!!! Puss

2009-03-11 @ 09:15:49
Postat av: Fredrik

Frän kjol - bra köp!! Kan med enkelhet föreställa mig fröken iförd den och en halvtom flaska Jack Daniels i ena handen och en cigg i andra....

2009-03-15 @ 14:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0