Oh crappy day

Fucking hell I´m sick!!! Sjuk på riktigt. Inte bara sådär lätt förkyld och lite ont i halsen som halva Sveriges befolkning verkar ha haft de senaste månaderna. NO.. jag har feberfrossa, varvat med kopiösa svettningsattacker i tid och otid, hostningar och huvudvärk. Det bör tilläggas att denna donna så gott som aldrig är sjuk, jag kan ha norra halvklotets bästa immunförsvar. Därför är det väldigt synd om mig och ingen har jag här som vill ta hand om mig heller. Jag inser hur jävla tråkigt det är att vara sjuk - jag är uttråkad men orkar inte göra ngt, det är precis så att jag orkar gå in till köket och fylla på mitt glas med vatten, för att sedan snubbla ner i sängen igen. Det är knappt jag orkar skriva detta inlägget.


Sedan är det ju det här med ångesten också, ångesten över att ha massor att göra på jobbet och som bara blir mer och mer. What a crappy day...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0