Tema musik

Gårdagens möte i gränden var över all förväntan - förutom att mötet inte skedde i gränden då. Detta på grund av det rådande vägunderlaget. Vi ombads istället att direkt gå till utgiven adress, något besvikna såklart men vi gjorde som vi blev tillsagda. Där väntade tre finklädda herrar, trerätters middag, kast med tärning (?) och mycket prat om musik. Man kan väl säga att temat för kvällen var just musik - även vår gemensamma nämnare! En mycket trevlig tillställning som jag undrar om vi blir tvungna att bräcka? Fast då förstås till priset av en förlust och det kan ju bli svårt...  =)     


Inspirerad av gårdagens musikspelande, bjuder jag här på en gammal klassiker som jag glömde spela igår. Denna kan vara en av de bättre 80-tals hitsen någonsin!

Skruva upp och njut!



Kommentarer
Postat av: emelie

Men sara för i HELVETE!!!

2009-03-28 @ 14:40:42
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Henrik

Vilken stänkare! Den här hade jag glömt fanns. Definitivt topp 3 :)

2009-03-28 @ 16:30:28
URL: http://kanonerz.blogspot.com/
Postat av: sara

- Emelie JAG VET..Så in i helvete bra!!! =)

- Henrik, definitivt topp 3, om inte topp 2

2009-03-28 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0