Ignorerad tvättid kan betyda hävt köpstopp?

Eftersom jag total ignorerade min tvättid igår och blåögt trodde att jag skulle kunna tvätta idag istället - vilket jag såklart inte kunde eftersom det bor andra människor i det här huset som också behöver tvätta lite då och då. Nu har jag inte tvättid förrän på SÖNDAG!!! Jag som redan nu har kass med kläder. Detta kan innebära att jag måste hävda mitt tillfälliga köpstopp - som har upprätthållits i hela FEM dagar nu (förutom kjolen från Myrorna då - men den kostade å andra sidan bara 45 kr). Men då är det såklart livsnödvändigt, hallå.. jag har inga kläder!! och med andra ord alltså helt okej! =) Jag är så smart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0