Jag är en gasell

Idag är jag som en gasell på jobbet - har en toppfart på 100 km/h och hålla en genomsnittlig hastighet på 50 km/h. Har fått gjort massor - vilket verkligen behövdes då jag kanske varit lite väl slapp på senaste tiden.


På torsdag ska jag på Galamiddag - Wiiee!!! Jag ska få klä upp mig till tänderna (varför säger man så), äta god mat och kanske, kanske, kanske få ta emot pris för bästa östgötska hemsida 2008!!! (det är fortfarande hemligt, så lova att inte berätta för någon). 

Måste jobba lite till.. Hepp
 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Just ja, jag har för övrigt lite bilder som jag förstått att en viss tjej är intresserad av?? ;)

2009-03-10 @ 21:05:23
URL: http://oskrivnablad.blogspot.com/
Postat av: Sara

Haha..bilder? vad är det för bilder?! tror att jag vet =) Skicka till min mail [email protected] Har du inte lite info också?

2009-03-11 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0