Det bästa av två världar!

Jag undrar om det är möjligt att vara mer stökig än vad jag är just nu. Det ligger prylar över precis hela golvet. Saker, kläder och skor. Och vet ni - jag trivs! På något underligt sätt är det lite hemmamysigt att vara omringad med prylar. Lika mysigt som det är att ha jättestädat också (vilket faktiskt är vanligare). Men omväxling förnöjer, eller hur!? Det är ju inte svårt att fatta att här bor en i allra högsta grad levande person!   
 

Fick by the way en fin komplimang häromdagen, eller fin och fin, den var fin för att komma från Em.


"Sara du är den perfekta kombinationen av tant och omogen".


Alltså - Det bästa av två världar! Jag gillar det... precis som med mitt hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0