JAG JOBBAR ÖVER

Jobbar över andra dagen på rad eftersom jag numera slutar fyra (sommartid). Det är svårt att gå hem nu eftersom jag är som mest effektiv på eftermiddagarna - har massor kvar att göra (därför jag bloggar, hmm?) Idag ska jag på Keramikkurs - nästsista gången. Det smärtar mitt hjärta att det snart är slut. Idag ska jag glasera alla mina finfina grejer och eventuellt måla lite konstnärliga grejer på dem, får se hur det blir.


Igår gjorde jag penntricket - det var lugnt. Hade visserligen inte trott ngt annat heller, mest Emelie som stirrat över detta - kanske om 20 år =)


Kommentarer
Postat av: Henrik

Antar att det inte är detta penntrick du åsyftar:



http://www.youtube.com/watch?v=byL3CmHA-ws



:)

2009-05-05 @ 19:23:18
URL: http://kanonerz.blogspot.com/
Postat av: sara

Nja.. inte riktigt de penntricket, hehe även om jag självklart kan det också! =)

2009-05-05 @ 22:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0