Pappa jag vill ha en italienare!

Jag slutar om 10 minuter, sitter & dricker kaffe, men är egentligen extremt osugen på jobbets surkaffe, detta trots att jag är en riktig kaffekärring (sjukt bra uttryck). Jag känner för att ta kaffedrickandet till helt nya dimensioner. Nästa steg mot den totala kaffeunderkastelsen skulle kunna vara närheten av en potent espressomaskin. Tänk så ljuvt mitt liv skulle bli och tänk vad alla skulle bli avundsjuka på min espressomaskin. OM jag sedan hade haft maskinen hemma i min lägenhet så hade jag antagligen haft besök nästan varje dag och det hade ju varit himla trevligt. Å andra sidan kanske jag hade fått väldigt gula tänder och det är ju INTE snyggt. Hmm. Tål att tänkas på. Kanske får det bli en traditionell dansk Bodum istället. Jag är ju trots allt mycket mer dansk än vad jag är italiensk (tyvärr).   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0