Halmstad

Helgen i Halmstad har varit fantastisk. Bara att få vistas i familjen Lanjes hus kan få vem som helst att få ro i själen och återfinna förlorad energi. Jag får alltid så mycket inspiration och skaparlust efter att ha varit där. Nu vill jag bara införskaffa stora, stora dukar och måla massa, massa, massa. Förutom att få vistas i detta ljusa hus fullproppat med mormor Signes alla tavlor, har jag även fått äran att umgås med Ilona, Malle och Nina. Ninas föräldrar och nina och Antes Frans. Första gången jag fick träffa lille Frasse, han var både fin, glad och kräkig. Vi klickade såklart direkt! Han vet inte om det än, men han kommer att känna mig resten av sitt liv, eller i alla fall mitt! Det är fint (OBS. jag är inte sugen på att skaffa unge, även om det kanske låter så) 















Såhär ska en riktig prickigkorv macka ätas/ By IP



Söta Frans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0