Många barn blir det!

I natt vaknade jag av att någon LÅG i min säng OCH snarkade. Som en riktig man!! Jag blev rädd, trodde för ett ögonblick att pappa eller någon av brorsorna gått och lagt sig i fel säng (visserligen i fotändan, men ändå). Insåg efter ett tag att det var familjens HUND som tagit sig frihetan att våldgästa min säng. Sparkade på honom lite, men snarkningarna fortsatte. Jag är ingen större fantast av att ha hund i sängen, speciellt inte när den snarkar som en MÄNNISKA!!! OOh.. det var obehagligt...


Innan frukost råkade jag säga något om pappas påbörjade ölmage, frågade om han gått upp i vikt. Pappa kontrade med att ställa samma fråga tillbaka och la även till: "eller det är kanske något annat på gång?" DÅ bestämde jag mig för att ta en joggingrunda och de direkt. Har blivit en hel del gliringar av den sorten på sistone. Tror mamma är rädd för att hon inte ska få några barnbarn, har typ tjatat sedan jag var 20. Hon skickade ett sms häromdagen. "Du kommer väl på Tobbes student? Ta gärna med dig någon". Jag svarade inte.


Sedan satte jag mig i bilen för att köra till Ystad & besöka Erika. Det blev kaffe och kanelbulle i strålande solsken, shopping i mataffären och kalkonkorv till lunch. Theo var helt bedårande, snällare kotte får man leta efter. Han satt mycket hos mig, fick t.o.m. mata det lilla knytet. Såå sweet och så mysigt att äntligen få träffa de båda! =)





Spana in frisyren..




Nu regn & åska, jag sitter i uterummet - mysfaktorn är hög. Imorgon blir det utflykt till Malmö för att handla present till två stycken födelsedagstöser, picknick i park och sedan vin hemma hos Majsan. Sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0