Spänningen är olidlig...

Idag har jag varit i Linköping för att hämta min nya båge, den är sååå fin. Efter lite justeringar av både sadel och styre bar det iväg hem till Norrköping, 4,5 mil låg framför mig. Jag insåg rätt så snabbt att sadeln skulle kunna sänkas lite till och smärtor på väl valda ställen uppstod därför rätt så snabbt. Nu är jag osäker på om jag överhuvudtaget ska kunna... kissa igen. Förutom detta gick det oerhört bra, det var nästan för lätt och snabbt gick det också, typ 4 km på 5 minuter... hehe om man överdriver lite. Jag tror jag hittat mig en bästa vän! SE så fin den är där den står i min hall. Jag tittar på den JUST NU! =)





Och så till namntävlingen

Spejsaren
- (Malle) ett bra bidrag men jag känner att namnet inte riktigt ligger rätt i munnen


Kent -Jesus (Lina) Jag har svårt att överta ett så celebert namn som Kent-Jesus. Han är ett fint minne och ska så förbli.


Tipp topp (Lina) är ett bra bidrag men som jag förknippar allt för mycket med glassen


Blixten (IP) Ett snabbt namn som skulle kunna ha potential eftersom jag cyklar så fort (4 km på 5 minuter) men lite för kommersiellt för mig och allt för vanligt.


Dekadensen (Fredrik) jag är osäker på om ett sådant namn passar en så här fräsig hoj? 


Gudrun (Fredrik) ett bra namn. Gud Run.. Mhh det låter ju nästan som om det skulle gå väldigt snabbt. Ett annars kanske lite för tantigt namn. Något som egentligen skulle passa en sådan som mig men i andra sammanhang.


Bella (Oskar) med motivationen. "Så kan jag skrika ciao Bella när jag cyklar förbi dig" ( KUL att Oskar annars inte skulle kunna skrika Bella - som ju betyder snygging! men just det, jag är ju trots allt bara en 2,5:a) Ett annars fint namn som ligger bra i munnen men kanske lite för brudigt för mig, det är ju trots allt en herrcykel PLUS att jag faktiskt är rätt så tuff. Oskar motiverar vidare att italienarna är typ ett av de mest cykelälskande läderna i Europa. Jag  vet inte hurvida detta är sant eller inte.  


RM - Ronny Moped (Jag) Ett kärt gammalt namn på en av mina första bågar, (en orange minicykel). Mitt nya åk skulle kunna vara en värdig arvtagare till detta ökända namn. Man fattar ju direkt att det är ett åk som går fort (moped).

Eftersom jag har lite svårt för att bestämma namn så skjuts namntävlingen upp några dagar, det är därför tillåtet att komma med fler bidrag. Nu ska jag och Emelie har erotisktjejkväll, med såpbubblor, hotpants och massage.


Kommentarer
Postat av: emelie

Måste dementera det här med cykelälskande italienare - de är Europas LATASTE folk och tar bilen / vespan var de än ska, så tycker absolut inte att det är ett passande namn, även om Sara såklart är väldigt snygg (iallafall MINST en 3,25a!)

2009-05-18 @ 21:25:27
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Well dear Sara, vet inte vad du gjorde när stormen Gudrun drog genom stan men jag höll mig i alla fall duktigt hårt i sänggaveln för att ligga kvar och det berodde inte på att någon Gudrun satt på mig(!) utan att det var ett jäkla drag i stormen den där natten. Adderar man dubbeltydigheten ”Gud-Run” så tycker jag att vi har ett klockrent vinnarbidrag?!? Mitt sista bidrag är ”Kalinka”, en segelbåt för längesen som var en fager dam…

(Apropå Dekadens så var det cykelhumor, googla ”kadens” så du hänger med i cykeltugget))

2009-05-18 @ 21:53:40
Postat av: Henrik

Hmm verkar som du är osäker på kön så jag ger tre olika förslag:



D: Glinet

H: Johnny Bråttom

Androgyn: Katla



Elvis tjatar som fan om att jag ska styra upp en träff, går det att ordna?

2009-05-18 @ 22:59:43
URL: http://kanonerz.blogspot.com/
Postat av: anna

sara, om du dissar detta blir jag fan arg. cykeln heter FRÄS! (så gör även rebeccas bil) basta.

2009-05-19 @ 00:18:03
Postat av: IP



Sixten för det rimmar på Blixten...



Fröken Löken det är ju du men kanske inte så bra namn på cyllan..



OCH sen kommer här ett klockrent namn..



Bocken (Bruse) ett självklart perfekt namn till denna fräna bockastyre cykel. Här kan du själv välja om du endast vill säga Bocken eller Bocken Bruse...

2009-05-19 @ 09:26:44
Postat av: mli

Valpen - för den är lättmanövrerad och man kan bestämma över den :) Och så kan du låtsas att det är en hund och prata med den utan att bli idiotförklarad.



ILTS - 1. det är en cool förkortning = gör dig ungdomlig , 2. betyder I Like To Score = du gillar att vinna & du gillar att scora!



Mårten - För att det är skånskt.



Cucciolo - Hundvalp på ITALIENSKA!! Se förslag nr 1.

2009-05-19 @ 11:21:33
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Joel

ÖS som även kan betyda översittare. (om du av någon anledning blir osams med ÖS så är det lätt att döpa om honom till ÖK som kan skrivas ut till överkörd.) Den du med smör på...



Eller du kan också döpa honom efter mig, Bernardus(heter det i andranamn)för att det helt enkelt är så jävla fult..



Hej då!

2009-05-29 @ 04:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0