Nybliven cykelägare

Nu har jag äntligen hittat den - en schysst båge till Vätternrundan!  Se så fin den är! Jag är alldeles lyrisk. Nu ska jag bara hämta och cykla hem den också (Linköping).


Sedan så är det ju så att alla cyklar ska ha ett namn.

Jag dra därför igång en namntävling, här och nu. Bäst namnförslag vinner och fina priser utlovas!


Pris alt 1. Provtur av cykeln   

Pris alt 2. Hemlig utflykt tillsammans med ägaren (medhavd egen cykel)

Pris alt 3. Tre valfria hankningstillfällen ("hanka") att utnyttja inom ett års tid

Pris alt 4. Idolbild på mig iförd cykelhjälm, att sätta upp på kylskåpet. Bilden kommer även att publiceras här på bloggen  (detta alternativ är mest till för de som inte bor i min närmsta omgivning)





Jag ser fram emot ditt deltagande!

Kommentarer
Postat av: Malle

"Spejsaren" med tanke på dess färger och coolhet!!!! Fan vilken Kärra!!! ses snart, puss

2009-05-13 @ 13:59:44
Postat av: emelie

Det är ju en killcykel! Du kommer slå i muttan.

2009-05-13 @ 15:07:12
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Oskar

Kul! Såg den på blocket och tänkte tipsa dig om den. :)

2009-05-13 @ 15:39:30
URL: http://kanonerz.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag har länge saknat min gamle trotjänare nämligen järnhingsten Kent-Jesus och när jag såg ditt flashiga åk, kände jag direkt att den var en värdig arvtagare till det celebra namnet :) Mitt bidrag är alltså KENT-JESUS, alternativt skulle det kunna vara TOP-TIP i ren nostalgianda!!



Love



2009-05-14 @ 08:51:59
Postat av: Anonym

Jag kan se dig cykla Vätternrundan snabbt som blixten.. swizz Ingen kommer hinna ifatt...

Dvs.. Mitt bidrag = BLIXTEN



Ses imorren vännen!! Puuuuss

2009-05-14 @ 09:54:11
Postat av: IP

Fan glömmer alltid skriva vem jag e...

IP:s bidrag BLIXTEN

2009-05-14 @ 09:55:45
Postat av: Fredrik

"Dekadensen"...

2009-05-17 @ 22:15:12
Postat av: Fredrik

...eller möjligtvis "Gudrun" (blåser som f-n)

2009-05-17 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0