Jag tror jag har sett ett ufo

Jag sitter och tittar på mina bilder från Nya Zeeland, det är både lite jobbigt och helt fantastiskt att minnas tillbaka. Jag vill dit igen, jag vill ha tillbaka det livet jag levde där. Det är i särklass det bästa jag någonsin gjort.  Nya Zeeland är det vackraste jag sett. Vilka minnen, jag kanske måste gråta en skvätt.

När nostalgin är som störst ser jag det här fotot. Jag tittar lite närmre, jag vet inte ens var det är taget men ser ni vad jag ser??? ETT UFO!!! Har jag sett ett UFO!!! utan att vara medveten om det? Tänk om det är ett riktigt UFO???

Finns ju lite UFO-experter där ute, ni kanske skulle kunna lämna ett utlåtande?



Kommentarer
Postat av: anna

flygplan? (;

2009-10-30 @ 13:09:34
Postat av: Myggan

HAHA, har du blivit smittad av ngn du är bekant med? ;D verkar lite som så din lilla UFO-tjej.

2009-11-07 @ 06:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0