Jag ser slutet

Herregud jag är kokt, stekt, HALSTRAD!!! Efter att ha lagt upp Östergötland på Facebook och spridit detta i alla mina nätverk har jag fått jätte bra respons. Bara på ett par dagar är antalet fans upp i över hundra. Det gick lättare än vad jag trodde. Weeii… MEN detta har också medfört att många av mina kollegor, kontakter, CHEFER vill bli vän med mig på facebook. Herregud, detta är INTE bra för min framtida karriär och rykte. De kommer ju att förstå vem jag egentligen är.

Hjälp, hur ska jag göra? Jag kan ju inte tacka nej till deras vänförfrågan… eller? Jag råkade vid ett tillfälle även nämna att jag har en blogg för en kollega. Det skulle jag aldrig gjort. Får ngn kollega tag på min blogg kan jag lika bra gå å hänga mig.

Detta kan innebära slutet på min bloggkarriär OCH mitt framtida yrkesliv.   


Kommentarer
Postat av: anna

haha, detta är ju faktiskt väldigt roligt. men sara, säg NEJ! privatlivet har de då inget med att göra.

2009-10-30 @ 13:11:09
Postat av: Erika

Haha, den är fan tricky!! Men jag håller med föregående talare - det är faktiskt ditt privatliv och de har inget med det att göra. Sålänge du är konsekvent är det ju ingen som tar illa upp och känner sig utanför. Lycka till babe!

2009-10-30 @ 20:59:23
Postat av: IP

Hahaha, illa...

Håller med dom andra. Men det är fan inte lätt att neka ens arbetskamrater..

2009-10-31 @ 11:14:02
Postat av: Soffan:

HAAAALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!??

Menar du allvar med att inte blogga på en HEL MÅNAD? Om jag inte ser ett inlägg innan måndag tar jag bort bloggen från favoriter i ren protest. Har varit här inne VARJE dag i en månad snart utan att få EN endaste uppdatering. Skärpning!

2009-11-26 @ 21:36:45
URL: http://jomensaatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0