En arbetsdag

Idag gillar jag mitt jobb extra mycket. Heldagsmöte I SOLEN, båtfärd på vackra sjön Sommen I STRÅLANDE SOLSKEN, bruksmuseum, Boxholmsost och Naturum. Nu kan jag typ ALLT om Boxholm. Sedan sjöng jag det högsta jag kan till alla Power Ballads som spelades på radion. Det tog ett tag att ta sig hem och lugna favoriter snålar inte på smörmusiken - blev alltså en hel del skrålande! Åhh.. det gör mig lycklig! Hemma sent - men det är ok, jag är fortfarande på gott humör. Lite nya fräknar (i SEPTEMBER!!!), nytvättade kläder och vacker spansk musik gör min kväll. Imorgon blir det mer bilkörning och skönsång ..OCH fint väder (tror jag). PLUS att det är FREDAG!!! 11:e september - bjuder du upp till dans?   










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0