FÖLJ MED TILL NYC DÅ!!!

Hade ju varit superkul, eller hur?? Alltså superduperkul (kan vara nördigaste uttrycket ever) om fler vill följa med till New York! Vi har tänkt 19-23 november men är flexibla och kan åka veckorna runt detta datum också. Just nu är vi eventuellt fyra stycken ...och the more the merrier, right? Kan bli hur kul som helst. NI får dock betala själv. Anna.. alltså inte bara att ”ta mig med till NYC”, även om jag såklart gjort detta om jag kunnat. Hittat biljetter nu från 3200-3600.. SNART BOKAR VI!!! Kom igen nu Britt-Marie! kör för fan! Hahahha.. jag döööör


Kommentarer
Postat av: anna

ååååh - jsg vill jag vill jag vill! detta ska definitly övervägas.

2009-09-03 @ 14:48:50
Postat av: Malle

Hade varit så jävla gött att åka till new york tillsammans..... måste dock spara pengar och semester dagar till Thailand!!! Men är du sugen på en tripp till prag så snackar vi vidare om det.... har hittat sjukt billiga biljetter:)... KRAM o PUSS

2009-09-04 @ 08:55:45
Postat av: sara

Hittar du en as-billig resa till Prag med boende och flyg så är jag PÅ direkt!!! Jag lovar.

2009-09-04 @ 14:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0