[ go:d m'ååår:(g)ån ] igen

Idag är det fredag OCH lön! Två av mina favoriter! Dessutom vaknade jag hos min kille (också en av mina favoriter) pigg och på  bra humör, jag kunde t.o.m. prata sammanhängande, bygga meningar och ta initiativ till samtalsämnen. Denna dag kan inte bli annat än suverän!

Ikväll blir det basket på nya Stadium Arena. Dolphins möter Södertälje Kings, det är första hemmamatchen i Basketligan! Coolt. Henrik vill att vi ska åka dit tidigare så att vi kan äta MAZARIN och dricka kaffe också. Hm. Vet inte hur väl mazariner och basket passar ihop eller mazariner i mitt liv? Inte alls.

Igår var jag och Emelie på box första gången på säkert ett halvår. Emelie hade stora problem med att kordinera sina armar (och de är inte ens långa). Siktet var tydligen inställt på mina BRÖST. Jag visste väl att hon var avundsjuk på dem.   

Jag har matlåda med mig och imorgon åker jag till Soffan och hennes kille. De har flyttat till Borås och ska ha inflyttningsfest. Tror det blir HoLaBaLo, brukar bli det tillsammans med Soffan.
Nu ska jag jobba lite. Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0