I love kanelbullar

Jag har precis bakat as-många kanelbullar, 65 stycken närmare bestämt och min mage är uppsvälld av all deg jag råkat stoppat i mig. He.. Kanelbullar kan vara det bästa jag vet! och det är verkligen ingen överdrift. Jag har även bakat TVÅ bröd. Herregud det var länge sedan jag bakade så här mkt (om jag någonsin gjort det). Tror min sambo måste påverkat mig vars passion är att baka.

Allt ska med till Tjockisholm (ja, det är bara en bild på ÖN! Kanonerz har tydligen skrivkramp) där helgen kommer att spenderas. Denna gång ska jag ta med mig bikini så att jag slipper bastubada i svarta spetstrosor och bh. Ooooj vad mycket romantik det kommer att bli på denna, denna öde ö... hehe






Kommentarer
Postat av: IP

Fryser du in en till mig? Kommer ju snart.. :-)

2009-09-04 @ 00:17:59
Postat av: malle

shit vad gott och dina bröd skulle kunna springa flera mil för en sådan limpa med brie och marmelad.....

2009-09-04 @ 13:47:11
Postat av: Saera

Malle, du kan få hur många bullar och mkt bröd du vill om du kommer hit. IP är en lyckansost hon =)

2009-09-04 @ 14:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0