I need some interior decorating tips

Det är lunch och jag har varit ute på stan. Njutit av en riktig fin höstdag, strålande solsken och gula löv på marken. Besökte Myrorna, mest i brist på annat. Hittade detta skåpet. Tänkte måla det vitt? Vad tror ni, kan det vara något? Jag behöver mer plats att förvara saker/lakan etc. Det betyder även att jag i så fall kan slänga ut två mindre hyllor som jag är extremt trött på. Problemet är att skåpet väger bly och att det antagligen inte ens går in i en bil. Att hyra släp för ett skåp som kostar 375 kr känns sådär. Vad ska jag göra? Är det värt att anstränga sig för?



   
Tänk vitt


Kommentarer
Postat av: Henrik

Fråga Myrorna om inte de har ett släp?

Det kanske ingår utkörning?

Du är ju tillbaka med det på 20 minuter!



Fint skåp! Ingår det nycklar? :)

Har du fotat i ansiktshöjd eller?

2009-09-21 @ 15:27:38
Postat av: Sara

De är alltid så jävla sura på Myrorna, blir nog svårt att få låna ett släp, om de ens har det. Kör ju runt med lastbilar dessutom. Kanske kan låna en lastbil, jag är säkert jätte bra på att köra lastbil.



Skåpet når mig till hakan, om det är de du undrar :)

2009-09-21 @ 16:03:28
Postat av: bboy1980

Be två starka karlar flytta det åt dig - inte så långt till dig ju ^^

2009-09-25 @ 13:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0