Klagomål på bloggen

Jag har fått klagomål på att jag inte bloggar lika mkt som tidigare. Jag har t.o.m. fått höra att jag gått och blivit vuxen - hur fan nu det skulle gått till ANNA!??  Jag tänker inte skylla ifrån mig - jag vet att det är så. Senaste månaderna har jag varit extremt käss på att uppdatera. Vad tror ni att detta beror på. Fler än ett alternativ är rätt.


1.      Jag har ingen fungerande dator (och min sambo låter mig inte använda hennes)

2.      Det har varit sommar = utomhusaktiviteter

3.      Jag är inne i en period där jag inte har lika stort behov av att skriva av mig

5.      Jag har haft semester och inte spenderat tid framför datorn

6.      Jag är en mycket upptagen människa, en mångsysslare, bildkonstnär och äventyrsman (äventyrskvinna ligger inte lika rätt i munnen). 


Okej, jag ska hjälpa er. ALLA alternativ är rätt. Okej, inte den sista då… den kanske var lite överdriven och lite den första också. Men ni kan vara lugna, snart är vintern här, det blir mörkt, trist och Emelie flyttar kanske till Italien = jag kommer bli EMO på heltid – fy fan vad jag kommer att blogga då. Jiippii!

Nu vet ni det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0