Next Stop: New York?

Jag hade lunchmöte idag PÅ STAN. OoojDåå.. Jag som egentligen inte får vistas på stan.. Hm. Jag var tvungen att gå en runda på stan, flukta lite, kolla in vad som finns, nya grejer och sånt. Detta resulterade såklart i att jag handlade, TROTS strikta regler om köpstopp denna månad. Jag och Soffan, plus några till, planerar nämligen att denna månad inhandla en flygresa till New York (jaaa, jag är sämst på att spara). Ett par strumpbyxor och en presskaffekanna (eller vad man nu kallar det) inkasserades och finns nu i min ägo. Saker jag tänkt köpa länge och faktiskt något jag behöver. Speciellt kaffemojängen då jag slutat dricka jobbets sura automatkaffe. Äntligen ska det bli lite kvalitet på jobbet! Kanske jag t.o.m. jobbar bättre också. kan ju behövas, om man säger...


Kommentarer
Postat av: anna

åhh, ta med mig till NYC så tar jag tillbaka alla vuxenanklagelser!

2009-09-02 @ 20:29:17
Postat av: Anonym

2009-09-03 @ 08:59:08
Postat av: Malle

Hej o hå!!! Vad gött att du hade en trevlig helg in skåne... synd att vi inte kunde ses! Vadå för resa till NYC?? Inget man hört något om?? PUSS O KRAM

2009-09-03 @ 09:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0