Nykter på PALCE

Året börjar bra, ett av mina nyårslöften (eller egentligen är det väl mer ett livsmotto) är att göra/åta mig saker jag aldrig tidigare gjort eller vågat. (Mest för att jag är nyfiken på livet och vad det har att erbjuda, sedan är det ett bra sätt att utvecklas och stärka sin person också) ett steg i detta led var därför att gå ut NYKTER, för många kanske en vardag, men för mig första gången sedan jag började dricka typ (låter ju faktiskt helt sjukt, men helt sant). Detta gjordes dessutom på PALATSET som allt för många gånger liknats vid en finlandsfärja och därför ett ställe man verkligen måste vara full på. Detta gjordes igår och var mycket lärorikt OCH intressant. Fick nya perspektiv på fenomenet raggning och fylla. Det har aldrig varit så skönt att ha ett omdöme eller framförallt behålla omdömet. Sedan ..herregud vad folk luktar illa. Snackade med killar som stank både det ena och det andra. Öl, cigg/snus och vitlök är INTE en bra kombination (ett tips bara). Sedan.. vilka friheter okända killar tar sig, (som man i onyktert tillstånd kanske inte bryr sig så mkt om) diverse klappar och beröringar på alla möjliga sätt och ställen. OCH guuuuud vad oattraktiv man måste vara som väldigt full, undra hur jag ser ut/beter mig i fullt tillstånd, eller.. jag vill nog förresten inte veta.
  

Träffade UFO-killen, läs På dejt med UFOkille, som var sååå förtjust i mig och min vackra skånska dialekt. Han frågade om han skrämde bort mig med sitt UFO/Alien snack förra gången vi sågs. Ööhh JAAA.. svarade jag och han sa att det kände han på sig. Haha.. stackarn. Det visade sig även att Emelies lillasyster träffat UFO-killen och tyckte faktiskt att han var lite intressant, tänk så olika man kan tycka.    


Det blev alltså en lyckad utekväll med både dans och snackande med diverse grabbs. "Jag dansar aldrig nykter" gäller alltså inte längre... Halleluja!                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0