OboyDÅÅÅÅ

Shit, jag kom precis på att jag i lördags drack skit mkt OBOY på efterfesten hemma hos Emelie. Jag har inte druckit Oboy sedan jag var typ TOLV år!! Eller.. ja, jag vet verkligen inte. Har aldrig riktigt varit så förtjust i det heller. MEN i lördags DÅJÄVLAR dracks det Oboy. Antar att jag trodde det var någon typ av proteindrink och därmed jätte bra för mig.. Hmm, jag skyller allt på Kanonerz Oskar som nog egentligen tvingade mig att dricka all den där Oboyen.. hmm


Andra höjdpunkter under lördagen var, Emelies fantastiskt fina foccacia, Michelles suveräna kärleksmums, "Ufots" plötsliga uppståndelse och närvarande på festen, samt mitt hångarv när jag fick se honom (han tyckte inte det var så roligt)! Beröm av min fantastiska Spotify playlist som nog spelades större delen av kvällen. Min och Emelies numera etablerade "kodord" vid uppsyn av heting och inte heting på uteställe. OJDÅÅÅÅ och NÄÄÄÄÄEE! Det är alltid lika roligt och är ord som bara kommer helt naturligt OCH högt. Så högt att det t.o.m funnits gånger då killen själv utbrustit NÄÄHE vid den eventuella "dissen".. Oops, inte så schysst kanske.         


Annars så var nog lördagen årets sämsta dag att gå ut på, inte bara för att det var lönehelg och därmed hur mkt folk som helst ute. Fullkomligt packat (i dubbel bemärkelse) på dansgolvet och alla andra ställen. Utan även för att man satte fram klockan en timme och utestället stängde EN timme tidigare.. Hrmm ..Får man lov att göra så undrar jag? Kvällen avslutades med att jag fick skjuts hem från efterfesten, vilket just då inte kunde få mig lyckligare (trots att det inte är speciellt långt)! Men det var helt fantastiskt, eftersom fötterna värkte efter högklackade skor.

Nu - DISKA! =(


Kommentarer
Postat av: emelie

du är innerst inne ett litet barn som vill dricka oboy till frukost - inte förklimakteriethäxa :)

2009-03-31 @ 22:38:17
URL: http://mlie.blogg.se/
Postat av: Oskar

Ha! Jag fick ju inte ha Oboyen ifred! Sällan har någon tjatat så mycket om att få dricka lite vanlig Oboy som du gjorde i lördags så skyll inte på mig!

2009-03-31 @ 22:54:58
URL: http://kanonerz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0